Nueva entrada única para visitar el MORERA, el Museo de Lleida, la Seu Vella y el Castillo Templario de Gardeny
Lleida compta des d’avui amb una nova eina estratègica per a la dinamització turística, la Lleida City Pass. El paer en cap, Fèlix Larrosa, i la regidora de Cultura, Promoció de la Ciutat i Consum, Pilar Bosch, l’han presentat avui al MORERA acompanyats dels responsables dels equipaments adherits: Joan Baigol, director del Consorci de la Seu Vella; Jesús Navarro, director del MORERA, Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida; i Claura Arbués, directora del Museu de Lleida; a més de Mònica Terrado, directora del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Lleida; i Miguel Luis Lapeña, director adjunt de Promoció Econòmica.
Larrosa ha afirmat que la nova targeta permetrà “posicionar Lleida en el mercat turístic i al món”, diferenciar-se i ser un “element clau per a la divulgació del nostre patrimoni”, reforçant la “capitalitat cultural, del patrimoni històric i artístic i dels serveis complementaris”.
L’alcalde ha agraït a la responsable de Lleida Turisme que hagi coordinat el projecte, en el qual s’ha estat treballant durant mesos, així com la col·laboració dels diferents equipaments per fer realitat aquesta nova eina.
Així mateix, ha expressat el desig que s’hi sumin més establiments culturals, també els d’entrada gratuïta, per integrar els principals actius turístics de la ciutat en una sola experiència de visita, i que també es facin seu aquest producte turístic els sectors de la restauració, l’hostaleria i els serveis.
Per la seva banda, Bosch ha destacat que és la primera vegada que es fa aquesta actuació conjunta a través d’un sistema de passis temporals que “afavorirà el coneixement del patrimoni, la desestacionalització de les visites i l’estada mitjana i el consum en el teixit comercial i de serveis turístics de la ciutat”. La regidora ha explicat que la targeta està pensada per a turistes i visitants, però també per a la ciutadania.
Lleida City Pass
Per un preu tancat de 12 euros, la targeta inclou, durant un mes, un únic accés a cada equipament: la Seu Vella de Lleida, el Museu de Lleida, el Morera. Museu d’Art Modern i contemporani i el Castell Templer de Gardeny.
Els punts de venda i recollida són, des d’avui mateix, l’Oficina de Lleida Turisme i els quatre establiments turístics col·laboradors. La targeta també es pot comprar en línia a turismedelleida.cat.
De moment, se n’han fet 800 impressions que es distribuiran entre els 4 recursos turístics. A més, s’han fet 2.500 díptics informatius..